Junior-Seniorwedstrijd 2020

Koppelwedstrijd Junior /Senior (Vaste hengel) 2020

Op zaterdag 30 mei 2020 ( Nationale hengeldag )organiseren wij weer onze Junior /Senior koppelwedstrijd.

De bedoeling bij deze wedstrijden is dat je met z’n tweeën gaat vissen. Bijvoorbeeld samen met je vader of moeder, opa of oma, oom of tante. Het maakt eigenlijk niet uit ook al is het je buurman. In deze unieke koppelwedstrijd kunnen jullie onderling uitmaken wil de beter visser van het koppel is maar ook kunnen jullie je vergelijken met de andere koppels. Zoals jullie kunnen zien hebben wij de datum van de koppelwedstrijd nu eerder in het seizoen gepland in de hoop dat de weergoden ons beter gezind zijn als vorig jaar. Toen speelde het weer een belangrijke negatieve rol bij het vissen.
We vissen dit keer aan de vijver bij de Vlierstraat in Enschede Er wordt gevist van 9.00 uur tot 12.00 uur en je kunt je stek loten vanaf 8.00 uur aan de waterkant. Vol is vol, dus als je zeker wilt zijn van een plekje tijdens deze fantastische gratis viswedstrijd kun je je alvast aanmelden via viosjeugdteam@gmail.com . Zoals altijd zorgt hengelsportvereniging V.I.O.S. voor een leuk gevulde prijzentafel. De prijsuitreiking zal na afloop van de wedstrijd plaatsvinden in het “VIOS-hoes” aan de Eeftinksweg 17 te Enschede. Tevens zal er voor een versnapering (hapje en drankje) gezorgd worden.Kortom, een unieke kans om te laten zien wie de betere visser is.
Graag tot ziens aan het viswater!