65+ dag

Woensdag, 5 juli 2023

Op woensdag 30 augustus gaan we weer forelvissen met de mensen van 65 jaar en ouder

Het is alweer bijna de laatste woensdag van augustus en dan gaan we weer forelvissen met de leden van boven de 65 jaar. Alhoewel de pensioenleeftijd omhoog is gegaan naar 67 jaar willen we het forelvissen toch maar op 65 jaar houden. Evenals vorig jaar gaan weer naar “’t Deep’n” in Diepenheim aan de oude Goorseweg 10 in Diepenheim. En wel op woensdag 30 augustus. Er wordt gevist van 8.30 tot 12.00 uur de poort gaat open om 8.00 uur voor een kop koffie met ....... Uiteraard wordt er weer voor een hapje en drankje gezorgd. Wilt u deelnemen aan deze gezellige dag dan kunt u zich opgeven door een mailtje te sturen naar viosenschede@ziggo.nl of als dit niet lukt op de dinsdagavond bellen naar ons clubhuis 053-4782086.