65+ dag een week opgeschort

Woensdag, 25 augustus 2021

Doordat er geen vis was uitgezet in de vijvers van de Forelderij, moeten we 65+ dag opschorten naar woensdag 1 september.

De verwachtingen waren hoog gespannen, het weer speelde goed mee, tot we om 8.00 uur te horen kregen dat de bestelde vis niet geleverd was. Na een een kopje koffie is dan ook iedereen onverhoopt en teleurgesteld naar huis gegaan of elders gaan vissen.

Nu is het bijna onmogelijk om op zo'n korte termijn nog iets te regelen, dus hebben we besloten dit door te schuiven naar woensdag 1 september waar u om 8.00 uur welkom bent.

de 65 plussers die vorig jaar hebben deelgenomen hebben automatisch bericht van ons gehad, maar er zijn nog enkele plaatsen vrij, dus lijkt het u leuk ook deel te nemen, stuur dan even een mailtje naar hetvios_hoes@ziggo.nl.

doe dit wel zo snel mogelijk want vol=vol