Jaarvergadering 2020

Donderdag, 12 maart 2020

Komt de Jaarvergadering dit jaar in het geding.

I.v.m. de nieuwe maatregelingen die vandaag donderdag 12 maart 2020 door het parlement zijn genomen, zullen wij ook indien nodig onze maatregelingen moeten nemen. Houdt dus goed deze site of onze facebookpagina in de gaten over het vervolg van onze jaarvergadering, omdat wij tot op heden niet kunnen overzien welke gevolgen het coronavirus heeft. Hieronder de blog die vanmiddag in het nieuws kwam.

Vanwege de recente ontwikkelingen in Nederland rond de verspreiding van het coronavirus heeft premier Mark Rutte donderdagmiddag tijdens een persconferentie nieuwe maatregelen aangekondigd. De maatregelen op een rij:
Iedereen in Nederland blijft thuis bij griep-, koorts- of hoestklachten.
Evenementen met meer dan honderd personen worden afgelast.
Dit geldt ook voor sportwedstrijden.
Mensen wordt opgeroepen om thuis te gaan werken.
Voor zorgmedewerkers geldt: blijf pas thuis van je werk als je klachten of koorts hebt.Voor zorgmedewerkers geldt ook: reis niet naar het buitenland als je klachten of koorts hebt.
Scholen hoeven op dit moment nog niet te sluiten.
De maatschappelijke gevolgen zouden dan te groot zijn, omdat ook ouders dan thuis moeten blijven.
Eerder werd inwoners van Noord-Brabant al opgeroepen om zoveel mogelijk thuis te werken en ook bij klachten thuis te blijven.
Ook werden eerder al veel sportevenementen en andere grote evenementen in Noord-Brabant afgelast.Mensen die tot de risicogroepen behoren, wordt opgeroepen zo min mogelijk gebruik te maken van het openbaar vervoer.