Uitzetting snoeken in de vijver aan de Noord-Esmarkerondweg

Dinsdag, 7 januari 2020

Op verzoek van veel van onze leden,

Al geruime tijd kregen wij het verzoek binnen van onze leden, dat er bijna tot geen snoeken te vangen waren op de stokhorstvijver gelegen aan de Noord Esmarkerrondweg. Natuurlijk moesten wij hier dan ook gehoor aangeven en werden er op 2 december 2019, zo’n 50 snoeken uitgezet, met een gemiddelde lengte van 65cm, met enkele uitschieters tot wel 80cm. De vissen zagen er prima uit en verkeerden in een uitstekende conditie. De vissen zijn ook alweer terug gevangen, dit tot grote tevredenheid van de roofvisfanaten, onder onze leden.

Harry van Scherpenzeel Controle-/wavi-team