Alle activiteiten zijn afgelast

Woensdag, 25 maart 2020

Hengelsportvereniging V.I.O.S. schort alle activiteiten op. Alle activiteiten, zoals de jaarvergadering, de wedstrijden, de jeugdactiviteiten en wat diens meer zijn, zijn in verband met het corona virus tot nader bericht uitgesteld. Wilt u op de hoogte blijven, wanneer de geplande activiteiten weer doorgang kunnen vinden, kunt u ons volgen op onze website www.hsvvios.mijnhengelsportvereniging of op de facebookpagina V.I.O.S. Enschede. Er mag op dit moment nog wel gevist worden, met in achtneming dat u voldoende afstand van elkaar houd. Laten ook wij ons hieraan houden, zodat het niet hoeft te komen tot een totale Lock down. Bestuur hengelsportvereniging V.I.O.S.