Junior-/Seniorwedstrijd

Woensdag, 6 september 2017

Op zondag 17 september de traditionele junior-/senior wedtrijd

Zondag 17 september, organiseert hengelsportvereniging V.I.O.S weer haar jaarlijkse junior - senior wedstrijd aan de vijver gelegen aan de Buurserstraat. Om 8.00 uur is het loten aan de vijver en er wordt gevist van 9.00 tot 12.00 uur. Na de wedstrijd gaan we dan met z'n allen naar het clubgebouw van V.I.O.S. waar onder het genot van een hapje en drankje de prijsuitreiking zal plaats vinden De opzet van dit evenement is om de jeugd in de leeftijd van 7 tot en met 15 jaar samen met een familielid ( vader, moeder, opa, oma, oom of eventueel de buurman ) kennis te laten maken met de hengelsport. Daarom is er voor iedere jeugdige deelnemer, aan het eind een leuke prijs. Voor de beste drie koppels is er een mooie prijs.Dat de deelname geheel gratis spreekt bij V.I.O.S. voor zich, en heb je geen hengel kun de deze lenen van ons. Opgeven hiervoor kan bij Van der Kolk Hengelsport, Poolmansweg 150 of bij Michel Smit michelsmit76@home.nl